زمين 500 متري ارزان ، توريستي ، جهت ساخت ويلا
فروشگاههای زنجیره ای ویترین - Vitreen
بازاریابی و فروش محصولات روز دنیا

زمين 500 متري ارزان ، توريستي ، جهت ساخت ويلا

قیمت: 10000000 تومان

بهترین فرصت برای شما مشتری گرامي ، تا دریکی ازسرسبزترین نقاط کشور مالك زمین شوید !
فاصله زمین تا منطقه توریستی سرعین 20 دقیقه (26 کیلومتر) می باشد !
بهترین مکان برای ساخت ویلا - باغ میوه - خانه - کارگاه - کارخانه کنسانتره آهن ! و موارد متشابه - دامداری - کشاورزی ارگانیک ، باغ ویلا و ... می باشد !
---
به نظر شما این زمین متری چند می ارزه !!!؟ آیا فکر نمی کنید دیگر چنین فرصتی پیش نخواهد آمد !؟
-------
لطفا"چنانچه قصد خریددارید فرم سفارش راتکمیل نموده و با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمائید .

اولویت با کسیست که نسبت به خرید و پرداخت بیعانه و دیدن زمین تعجیل نماید ! جهت دیدن زمین می بایست به آدرس زیر مراجعه شود : استان اردبیل ، شهر اردبیل ، شهرستان نیر ، روستای سوغانلو (معدن سنگ آهن سوغانلو) یا به عبارتی کوهپایه های سر سبز سبلان - دهی نزدیک به منطقه توریستی و گردشگری سرعین ! حوالی قلعه چند هزارساله تاریخی ، توریستی بوینی یوغون ! --- لطفا"جهت دریافت آدرس محل دقیق زمين فرم سفارش راتکمیل نموده و تماس حاصل فرمائید . ------- #مقدس اردبیلی : وی از جمله عالمانی است که در پرتو رابطه با دربار صفوی در گسترش تشیع و حل مشکلات شیعیان تلاش‌های فراوانی را به ثمر نشاند. هر چند که او به در خواست شاه عباس صفوی برای ترک نجف و مهاجرت به ایران پاسخ منفی داد، برای مصالح تشیع و شیعیان همواره به دربار صفوی تذکراتی می‏داد كه تاریخ برخی از آن وقایع را نقل کرده است . در گفتار دیگران سید مصطفی تفرشی از معاصران او می‏نویسد : امرش در جلالت و اطمینان و امانت مشهورتر از آن است که ذکر شود و بالاتر از آن است که عبارتی بتواند آن را وصف کند. او متکلمی فقیه و عظیم‏الشأن و جلیل‏القدر و بلند منزلت و با ورع‏ترین شخص زمانش و عابدترین و با تقواترین آنها بود. شیخ حر عاملی می‏نویسد : احمد بن محمد اردبیلی عالمی فاضل، محققی عابد، مورد اطمینان و پارسا، عظیم‏الشأن و جلیل‏القدر و معاصر شیخ بهایی بود . ... مقدس اردبیلی معروف به محقق ...
اردبیل (زادگاه عالم ، عارف و فقیه بزرگ مقدس اردبیلی ، جهان پهلوان حسین رضازاده و شهریار علی دایی فخروشناسنامه فوتبال ایران). --- آیا از شرجی شمال خسته شده اید !؟ آیا آب و هوای مناسب و خنک را می پسندید !؟ آیا می خواهید دور از شرجی دریا و به تناسب آب و هوایی در کمترین فاصله از دریای خزر و در بهترین آب و هوا ، محلی برای اقامت یا سکونت داشته باشید !؟ آستارا ، انزلی ، رشت ! (چه می کنه این تبلیغات !!! ) آیا می خواهید ویلای شما نردیک به منطقه توریستی و گردشگری سرعین باشید !؟ آیا می خواهید تفرجگاه شما نزدیک به پیست اسکی آلوارس باشد !؟ آیا می خواهید محل سکونت شمادرمجاورت قلعه چند هزارساله کورعباسلو باشد !؟ تاریخی ، تفریحی ، هوای پاک ، آب چشمه های سبلان ! ، عسل سبلان ، گیاهان داروئی ، لبنیات طبیعی و .... به هرحال تصمیم باشماست ! و فراموش نکنیم که خیلی زود دیر می شود ! --- لطفا"چنانچه قصد خریددارید فرم سفارش راتکمیل نموده و باشماره های اعلام شده توسط سیستم تماس حاصل نمائید. --- به نظر شما این زمین متری چند می ارزه !!!؟ آیا فکر نمی کنید دیگه چنین فرصتی پیش نمیاد !؟ -- یک سوال !!! : الان پفک چنده !؟ زمین در بهترین موقعیت با ارزان ترین قیمت !!! فرصتی تکرار نشدنی !!! .......!!! زمین متری بیست هزار تومن !!!...... تصمیم با شماست . --- روستاي سوغانلو در لغت نامه دهخدا : #سوغانلو : سوغانلو. دهی است جزء شهرستان گورائیم بخش مرکزی شهرستان اردبیل . دارای 384 تن ! سکنه . آب از چشمه . محصول آنجا ميوه و غلات . شغل اهالی زراعت و گله داری است (لغت نامه دهخدا). #سوغانلو : دهی است واقع در استان اردبیل ، تجمع و شهر ها و روستاهای نزدیک به سوغانلو : #نیر #سرعین #قره شیران #مشتقین #مشینجیک #مجید آباد #کورابازلی #کورعباسلو #ییلاق اوزون چیمن #قیزیل بلاغ ییلاقی #توشمانلو #بلقیس آباد #آب گرم برجلو #برجلو #بوشتی #قینرجه #آبگرم قینرجه و ... --- به نظر شما چند قطعه با این قیمت ارزان و باورنکردنی فروش خواهد رفت !؟ آیا بیش از دو سه قطعه یا بیست سی قطعه !؟ به نظر شما فروشنده پس از چند فروش قیمت را اصلاح خواهد نمود !؟ --- گرچه زود دیر می شود ! ....... تصمیم با شماست .

برخی از ویژگیها
1) توجه توجه توجه : فقط دو قطعه زمین با قیمت مندرج قابل فروش خواهد بود !.  2) قیمت زمین های مجاور افزایش یافته است فرصت را ازدست ندهید .....  3) قیمت مذکور فقط برای اولین و دومین شخصی که ثبت سفارش نمایند محفوظ می باشد !!!  4) ..--..--..__ فقط جهت ثبت تراکنش در ستمپی و بهره مندی بازاریابها __..--..  5) خودرا به دامنه طبیعت بسپارید و تعطیلات خودرادربهترین آب وهواسپری نمائید!


خرید زمين 500 متري ارزان ، توريستي ، جهت ساخت ويلا

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

doregard


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مرتضی

******************** Future Google PR for vitreen.loxblog.com - 1.00 ********************
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 143407
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1